Hehe, matematicar bi te prvo pitao kako su te operacije definisane pa bi tek onda krenuo da racuna
Znas kako, jedna je stvar kada naucis nesto u skoli, oni ti pokazu samo onako kako vecina to radi, koristi ili razume, tek na faxu ti pokazu da sve (operacije, operandi i rezultat) zavisi od toga kako je nesto definisano, tj. povecava se opstost materije koja se proucava i to je ono sto je apsolutno tacno, sve ostalo sto se radi u skoli je dato sa odradjenim restrikcijama. Na primer kada u skoli rade grafik funkcije, sve te funkcije su neprekidne, jer 'de ces ti da klincima objasnjavas neprekidnost u srednjoj skoli i oni misle da kada traze limes za odredjenu tacku to uvek postoji i moze, a na faxu naucis i vidis da ima funkcija koje nemaju limes u odredjenim tackama.
Lepo je Kadelburg rekao na prvom predavanju iz Analize 1, inace to je moje prvo predavanje koje sam imao na faxu: "Sve ono sto ste ucili u skoli nije tacno, ustvari tacno je ali samo zato sto je zadatao tako kako je zadato." Moja reakcija: o_O