Archibald Reiss Posted June 7, 2004 Report Share Posted June 7, 2004 (edited) When a blind man cries- Deep Purple Ni jedna balada ni pre ni posle ove nije nosila toliko emocije u sebi!! Ovde gitara place, vokal place, oseca se ona melanholija potrebna baladama i vidi se da je iskreno snimljena!! Da.. u pravu si 100% ali ja bih samo dodao da se meni licno vise dopada jedna druga verzija te pesme... verovali ili ne,... Gillan mi je nesto tih u toj pesmi, a i gitara bi mogla vise da "place".. Evo koga zanima 2.21 MB pesma pa recite jel bolji original ili ova: When a blind man cries MP3 cover Edited June 7, 2004 by J0N B0N J0\/1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kentaur Posted June 7, 2004 Report Share Posted June 7, 2004 Pa obe mi se svidjaju, ali je laksa za slusanje barem po meni " babe i am gonna lieave you", uz to pozdrav za vas, glavno volimo istu grupu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VampireBlues Posted June 7, 2004 Report Share Posted June 7, 2004 ja mnogo volim od Prince-a baladu PURPLE RAIN... jedna od najjacih balada ikada... odlican solo, odlicno izvodnjenje.. ma perfekcija.. lyrics takodje otkida! Pesma je do jaja ja je isto obozavam.. Dodajem Sade-No ordinary Love i By your side Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Archibald Reiss Posted June 7, 2004 Report Share Posted June 7, 2004 Moze, ali Purple rain nekako bas kida dusu.. kao i Soldier of fortune.. i When a blind man cries.. i Carrie... i Never say goodbye... i Sanra fe... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ritchie Blackmore Posted June 7, 2004 Report Share Posted June 7, 2004 Rinbow-Ariel je balada koja jebe keve.Ima svega,potpuna je.I ponavljam Malmsteen-Save our love,dreaming i like an angel.Ima previse dobrih balada kada bi ih sve napisao niko ne bi citao zato sto bi se smorio. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lske Posted June 10, 2004 Report Share Posted June 10, 2004 November Rain-Guns n Roses Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VampireBlues Posted June 10, 2004 Report Share Posted June 10, 2004 The Darkness-Love is only a feeling Air Supply-All out of love Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragana Posted June 10, 2004 Report Share Posted June 10, 2004 November Rain-Guns n Roses JEEEEEEE Nasla sam te Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candice Night Posted June 10, 2004 Report Share Posted June 10, 2004 (edited) November Rain-Guns n Roses hahahaha Ustvari ta pesma je ok, i Estranged, i to je to!Od Gunsa Edited June 10, 2004 by Candice Night Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragana Posted June 10, 2004 Report Share Posted June 10, 2004 Prvo Don't Cry, pa Estranged, pa ostale pesme Guns-a Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Archibald Reiss Posted June 10, 2004 Report Share Posted June 10, 2004 Ma November rain i Don't cry dele 1. mesto.. A Civil War isto od Gunsa.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jellybelly Posted June 12, 2004 Report Share Posted June 12, 2004 ma dobri su Gunsi ali ipak za prvo mesto se bore Stairway to heaven i When a blind man cries, te dve pesme me ipak duboko potresu kad ih slusam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Archibald Reiss Posted June 13, 2004 Report Share Posted June 13, 2004 (edited) Ono sam mislio samo od gunsa, ne u GLOBALNOM poretku ove teme E ajde skini When a blind man cries sa linka koji sam postovao na prethodnoj strani, pa reci jel ti bolje zvuci nego original. Edited June 13, 2004 by J0N B0N J0\/1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ritchie Blackmore Posted June 13, 2004 Report Share Posted June 13, 2004 Bajjace balade su od blackmore's nighta zato sto imaju dusu i srednjovekovnu radnju uz akustare i flaute......Fenomenalno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Archibald Reiss Posted June 13, 2004 Report Share Posted June 13, 2004 eh sad... pa svaka balada ima dusu ... ne samo od Blackmore's night.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michelle Posted June 13, 2004 Report Share Posted June 13, 2004 Sto se Gunsa tice ja najvise volim Breakdown i Patience- trenutno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candice Night Posted June 14, 2004 Report Share Posted June 14, 2004 A sta kazete na balade od Snake-a?, Sve su nekeko slicne Ne mislim da su lose, ali su sve nekako vec ispevane! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ritchie Blackmore Posted June 14, 2004 Report Share Posted June 14, 2004 A sta kazete na balade od Snake-a?, Sve su nekeko slicne Ne mislim da su lose, ali su sve nekako vec ispevane! Ovaj put se ne slazem sa tobom,sve su ok i svaka ima svoju dusu nisu uopste slicne(npr Is this love i Sailing ships ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VampireBlues Posted June 14, 2004 Report Share Posted June 14, 2004 flaute......Fenomenalno sve sto ima zvuk flaute u sebi je fantasticno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ritchie Blackmore Posted June 15, 2004 Report Share Posted June 15, 2004 sve sto ima zvuk flaute u sebi je fantasticno samo dok neki zabac ne pokusa da je nastimuje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VampireBlues Posted June 15, 2004 Report Share Posted June 15, 2004 A sta kazete na balade od Snake-a?, Sve su nekeko slicne Ne mislim da su lose, ali su sve nekako vec ispevane! Paaa....tu i tamo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candice Night Posted June 15, 2004 Report Share Posted June 15, 2004 Ovaj put se ne slazem sa tobom,sve su ok i svaka ima svoju dusu nisu uopste slicne(npr Is this love i Sailing ships ) Pa dobro eto vidis nisu sve iste, ali nekako su ispevane, sve su na istu foru (dobro, naravno balade su), ali ponavljaju se ,Looking for love i Is this love lice, imiju slicnu melodiju, slican tekst... I ne samo one... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ritchie Blackmore Posted June 15, 2004 Report Share Posted June 15, 2004 Pa dobro eto vidis nisu sve iste, ali nekako su ispevane, sve su na istu foru (dobro, naravno balade su), ali ponavljaju se ,Looking for love i Is this love lice, imiju slicnu melodiju, slican tekst... I ne samo one... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candice Night Posted June 16, 2004 Report Share Posted June 16, 2004 Pa eto vidis to je smorilo! Sve isto! Dobro, necu vise da se ponavljam, ocigledno niko ne misli isto! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ritchie Blackmore Posted June 16, 2004 Report Share Posted June 16, 2004 Pa eto vidis to je smorilo! Sve isto! Dobro, necu vise da se ponavljam, ocigledno niko ne misli isto! J ipak mislim da se Vampire Blues slaze sa tobom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts