Slayer

Karlo SE

91 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Sinoć Brutalno veče Moncton ,Kanada CAN Carnage tour Slayer su pokidali kilometar i više bolji koncert nego

pre mesec dana u Sofiji odsvirali ceo Seasons in the Abyss. Pitam se šta je bilo u Sofiji sa fanovima ? Gde je ono pokazaćemo mi kako se to radi

ludaci Balkanci a ono ispalo malo guraknja ko u gradkom autobusu i to je to , Pokisli miševi hehehe A i jedva se čulo nešto gitare n primer Kerijev . No bilo kako bilo neću sad o tome.

Nego sinoć pa iznenadili su me rasturali kako se dobro čulo sve čisto . A i fanovi kako se daje respect i kako se to radi

Picture025.jpg

Edited by dudi

SLAYER drummer Dave Lombardo told MusikUniverse.net that he was the only member of the veteran thrash metal act to take part in the "Big Four" jam in Sofia, Bulgaria because his bandmates "don't do that kind of thing."

Many fans were surprised to see that Lombardo was the only musician from SLAYER to perform with members of METALLICA, MEGADETH and ANTHRAX at the end of the June 22 "Big Four" concert broadcast from the Sonisphere festival in Bulgaria.

Lombardo explained to MusikUniverse.net: "I'm the only one who knows how to jam and have a good time! The other guys, they don't do that kind of thing. They just know their music when it's written and that's it — they don't know how to go up and improvise and enjoy themselves. Jeff [Hanneman; guitar] does a little bit, but not the other guys [bassist/vocalist Tom Araya and guitarist Kerry King]."

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Nedavno je izašao novi spot...

Ne znam šta da kažem...ideja sa tehničke strane kako da se odradi nije loša, bio bi sasvim zadovoljan da su samo njih kako sviraju i publiku ubacili u tom fazonu, ali priča je očaj. Koji je ono kurac što izlazi iz zemlje? Prvo me je uhvatila neverica i da se neko zajebavao u AE i pravio spot tek reda radi, ali ovo je zapravo oficijalno izdanje. Pesma jebe mame, i mislim da je zaslužila da su se malo ozbiljnije poneli prema spotu.

• 3 weeks later...

U Bugarskoj letos skoro nije i poceo,bas na Warfare.Kada krene kec,on se zaustavio i onako kurvinski pogledao i samo cimnuo glavu.Verovatno se setio da ne sme,a i zena ga je kontrolisala svo vreme.No,nije ni bitno,smekercina je svakako.

0:20

http://www.youtube.com/watch?v=yy_vEEoHnks

Sjeban vrat od godina mošovanja, višestruke operacije, čak je deo turneje na proleće bio otkazan. Sada ne sme da cima glavu kao pre, jer može da ode sve u kurac, a žena ga na svirkama kontroliše sa strane da ne bi ludovao.