Ride The Sky

Apeiron

Nema teme o ovom bendu... ili ima, gadni search ne priznaje pretragu ako prva rec ima ispod 4 karaktera... ili ja ne znam da to namestim... whatever.

Ride the Sky. Album New Protection. Nuclear Blast. 2007. Ako volite Masterplan ili Thunderstone ili solo Jorna, volecete i ovaj bend. Muzika bas na tragu pomenutih bendova, sve je top producirano, postava jaka (Uli Kusch, vokal iz Beyond Twilight, peva isto kao Jorn...), a muzika bolja od poslednjih Masterplana, tacnije bolja od svih Masterplana, eventualno ne od prvog.

Eto.

Pa provalih ja odavno da nam se ne slazu ukusi ni priblizno, no meni se ovaj RTS toliko neje svideo da sam morao i ovde da ga iskomentarishem. A i uzeo sam da ga poslusham samo zbog Uli Kuscha... Nisam ochekivao neshto extra, ali the bitter taste jedva isprah..

ne znam šta da kažem o albumu .... sličmo kao za Masterplan, sve je tu što treba: dobro odsvirano, dobra produkcija, dobri muzičari ... ali fali mu nešto da bih ga pustio još koji put. Jbg

To je upravo i moje misljenje kad je Masterplan u pitanju! Naravno, ne racunajuci prvi album, koji je imao i vise nego dovoljno pozitivnih momenata, i pesama vrednih slusanja duze od mesec dana.

Za Ride the Sky nisam ni rekao da je otkrovenje, vec bend koji je zanimljiv na ogranicen period trajanja, ima sta da se cuje, i to je to.

• 8 months later...

RIDE THE SKY, the new band featuring ex-HELLOWEEN drummer and MASTERPLAN founder Uli Kusch alongside ex-TEARS OF ANGER/BEYOND TWILIGHT singer Bjørn Jansson, guitarist Benny Jansson, and bassist Mathias Granås (XSAVIOR), has split up.

According to the group, "[Neither] the bandmembers nor record company seem to have the urge to make a second album. There was not much media focus and together with a minor support from the record company, we came to the point where it was just not worth the work to even try to complete a second album."

Aaah, konachno neke lepe vesti..

Sva sreca pa sam ih na vreme video uzivo :P Pa ne...losiji mi je od novog Masterplana u svakom slucaju, ali sasvim jedan fin album iz te neke fele...nemam neki poseban komentar, Uli razbija, Benny dobro jako svira uzivo, celavi basista je lud i to je to :D

• 1 month later...