Amon Amarth

Empty

Album nit' smrdi nit' mirise, u principu, ko voli AA, nelogicno bi bilo da mu se ovo ne svidi...meni zna da zaprija zbog te death-viking atmosfere koja im je u svakom izdanju, a i ovde je prisutna kroz dobru produkciju. Izdvajaju se malko vise "Destroyer Of The Universe", "Live Without Regrets" i "A Beast Am I".

"For Victory Or Death" mi mozda najbliza nekom hitu albuma, nije bas ni Asator ni Thunder God, nema refren tog kalibra ni blizu, ali paljevinska do zla boga...dovoljno sve za neku jaku sedmicu.

OK album.

meni je album za klasu slabiji od prosla dva. Iako je nastavljeno u slicnom stilu, pesme mi nisu catchy osim par dobrih rifova i melodija. Prosla dva albuma su me kupila na prvo slusanje, ovaj nazalost ne.

Sve u svemu, imam ogromnu zelju da ih ponovo gledam live, njihova setlista je trenutno brutalna i koncerti su za pamcenje.

meni je album za klasu slabiji od prosla dva. Iako je nastavljeno u slicnom stilu, pesme mi nisu catchy osim par dobrih rifova i melodija. Prosla dva albuma su me kupila na prvo slusanje, ovaj nazalost ne.

Sve u svemu, imam ogromnu zelju da ih ponovo gledam live, njihova setlista je trenutno brutalna i koncerti su za pamcenje.

Mene je WOOOOOS za par koplja bolji od TOTTGa, a taj mi je nesto manje bolji od ovog. Dakle, u malkom decline-u su trenutno...barem from my pow.

Trenutno na turneji bas nekako neinteresantna lista, no i kratka, s obzirom da su predgrupa...

• 4 weeks later...

Who Wants To Be AMON AMARTH's 'Sperm Brother'

With Amon Amoarth's fantastic new album 'Surtur Rising' and recent headlining trek across the states, one would expect to find a lot of new merchandise from the band. I am not sure which segment of the fanbase the band's new t-shirt targets, but it is a complete and utter fail. What was supposed to read 'Sword Brother' instead looks like 'Sperm Brother.'

amonamarthshirt.jpg

Not only did they fail with the way the shirt looks, but they also failed with the runes. For those that don't know, runes are a Germanic alphabet that was used in many European alphabets. On the shirt, they used the Common Germanic Runic Scripts. There is one problem though, the rune character for 'e' that looks like a 'W' in brother was printed upside down. I am also curious as to why they used the Common Germanic Runes instead of the Nordic Runes that were used in Sweden.

• Upvote 1

Tako je to kad se samo igraš runama, slično se dogodilo Enslaved-u pre nekoliko godina kada su im fanovi prilazili i objašnjavali da su izgrešili rune na omotu (negde bije ialo smisla, a negde je bilo suprotno od onoga što su momci mislili da piše).