Overkill

yustargazer

Meni je "Devil by the Tail" relativno dosadna pjesma, a sa Killbox 13 jedine stvarno dobre su mi "The One" i "Struck Down" (uglavnom) zbog onog мејденовског dijela u sredini pjesme. Ostale su sve čisti prosjek.

Sa druge strane, "Necroshine", "80 Cycles", "Let Us Prey", "Fork Tongue Kiss", melodično homoseksualna "Black Line" i naravno, "Stone Cold Jesus". Jedino što je produkcija na Killbox 13 malo prikladnija, odnosno bubanj, i što su tu koljačka sola Dejva Linska, ali po pjesmama, Necroshine mi je znatno ispred.

Edited by Vlaja Buraz

Није проблем у опису, већ што је то најбоља песма на албуму!

У ствари, серем, јесте проблем у опису, и те како!

Edited by RNA

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

OVERKILL frontman Bobby "Blitz" Ellsworth has issued the following update:

"Welcome aboard... We're back from Wacken [Open Air festival in Wacken, Germany]...and holding in our greasy, little hands the footage from a night well spent with an international metal crowd on a chilly August night in Germany. Looks like you are going to get to share in it, even after the fact; as we look to include some of that Wacken night in the release of 'Immortalis' this October 9.

"So what's new kids? Keeping your heads in that up and down? Horns up? Here, too, seems we have a helluva year planned... touring... video... and your general fucking around all of the planet.

"We got underway with the project quite awhile back, before the Gigantour [in late 2006]... but didn't finish until this past July. I think the most time ever taken for a release by us.... and in our opinion well worth the extra time. Another self-produced project from the bowels of a dark New Jersey studio. It's all about the end result.... and top-notch it is.... Randy Blythe [of LAMB OF GOD] stepped in to give the track 'Skull and Bones' the ultimate hellish vocal duet vibe.... man, that motherfucker is loud!

"Ron [Lipnicki, drums] stepped up and knocked it out of the park... the best 'hands' in OK, hands down! I think when a guy enters this type of situation... the adrenaline is at such a high level he becomes contagious, like a 'good' disease. He shines throughout the record...and you'll know it from the opener, 'Devil's in the Mist'.

"We look forward to seeing you on the road... October!!!"

Ne znam zasto..ali ovaj stil pisanja Bobijev me extra nervira :)

faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaa :rockdevil: :rockdevil: :rockdevil:

1. Devils in the Mist 04:34

2. What It Takes 04:28

3. Skull and Bones 05:54

4. Shadow of a Doubt 04:51

5. Hellish Pride 05:16

6. Walk Through Fire 04:08

7. Head On 05:21

8. Charlie Get Your Gun 04:28

9. Hell Is 04:40

10. Overkill V 05:36

166580xt4.th.jpg

:rockdevil: :rockdevil: :rockdevil: :rockdevil: :rockdevil: :rockdevil: :rockdevil: :rockdevil: :rockdevil:

brate ako je ovakav cover pesme nema sanse da budu lose :rockdevil: :rockdevil: :rockdevil: :rockdevil:

I ''St. Anger'' ima odličan omot i agresivan metal logo

( do tada je bio umereniji logo koji je vladao još iz Load ere).

I opet, i vrapci znaju da je album golo gowantze.

Doduše, Overkill i dalje drži stari logo i sam cover jeste sjajan...ali nikad se ne zna.

Nadajmo se da neće pokleknuti novim muzičkim uticajima, kada već nisu dosad...

Ipak Overkill nije Metallica. ;)

Overkill brine o svojim izvornim thrash fanovima.

Није толико лош са оним додатим курцем у песници. :)

А овај нови Оверкил... Па, 'нако... Наставак ових новијих омота које не волим, треба лепо поново да унајемо Ларсона и Фастнера да им ураде честит омот.

Фломастером... Тако нешто никад нисам видео, а не бих ни волео. Овакви омоти, почев од "W.F.O." на овамо, ме смарају до коске са својим квазимодернизмом.

male su šanse, RNO, da ope' vidiš omot crtan flomasterom.

:):):)

Звук гитаре, на последњем, је један од најготивнијих звукова у металу уопште, за мој укус.

Баш онако оштро како капирам да и треба да буде, не да је и албум нешто сјајан али ипак је то млад бенд, треба им пружити шансу.